ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ثنا گلی

دعا ميكنم....

1391/12/2 9:27
نویسنده : مامان ثنا
256 بازدید
اشتراک گذاری

د

دعا ميكنم كه هيچگاه چشمهاي زيباي تو را در انحصار قطره هاي اشك نبينم.

دعا ميكنم كه لبانت را فقط در غنچه هاي لبخند ببينم.

دعا ميكنم دستانت كه وسعت آسمان و پاكي دريا و بوي بهار را دارد هميشه از حرارت عشق گرم باشد.

من برايت دعا ميكنم كه گلهاي وجود نازنينت هيچگاه پژمرده نشوند.

براي شاپرك هاي باغچه خانه ات دعا ميكنم كه بالهايشان هرگز محتاج مرهم نباشد.

من براي خورشيد آسمان زندگيت دعا ميكنم كه هيچگاه غروب نكند.

 

دخترم ثنا

دردانه ی زیبایم

عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

... 

صدای دلنوازت را

نگاههای معصومانه ات را

شیطنت های کودکانه ات را

اشک های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را  

همه را دوست دارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و

 با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و

در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست می دارم

دخترم

همیشه

 خوب باش و خوب بمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
2 اسفند 91 10:01
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
خاطره مامان آیدا
5 اسفند 91 13:08
خیلی قشنگ نوشتین عالیه

ثنا جونم امیدوارم تمام خوبی های دنیا مال تو باشه


مرسي خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد