ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ثنا گلی

گفتگو با خدا

1392/12/21 14:59
نویسنده : مامان ثنا
164 بازدید
اشتراک گذاری

در روياها ديدم كه با خدا گفتگو ميكنم.خدا پرسيد پس تو ميخواي با من گفتگو كني؟
من در پاسخ گفتم اگر وقت داريد،خدا خنديد و گفت وقت من بينهايت است
پرسيدم چه چيز بشر تو را بيشتر متعجب ميسازد،خدا پاسخ داد كودكيشان
اينكه انها ار كودكي شان خسته مي شوند و عجله دارند كه بزرگ شوند و دوباره پس از مدتها آرزو ميكنند باز كودك شوند.
اينكه انها سلامتي خود را از دست ميدهند تا پول بدست بياورند و بعد پولشان را از دست ميدهند تا سلامتي از دست رفته شان را باز جويند.
اينكه با اضطراب به آينده مينگرند و حال خويش را فراموش ميكنند.بنابراين نه در حال زندگي ميكنند نه در آينده
اينكه آنها به گونه اي زندگي ميكنند كه هرگز نميميرند.و به گونه اي ميميرند كه هرگز نزيسته اند
دستهاي خدا دستانم را گرفت و مدتي سكوت كرديم و من دوباره پرسيدم
به عنوان پدر ميخواهي فرزندانت كدام درسهاي زندگي را بياموزند
گفت بياموزند كه انها نمي توانند كسي را وادار كنند كه عاشقشان باشند.
همه كاري كه انها مي توانند بكنند اين است كه اجازه دهند خودشان دوست داشته باشند.
بياموزند كه درست نيست خودشان را با ديگران مقايسه كنند.
بياموزند كه فقط چند ثانيه طول ميكشد تا زخمهاي عميق در قلب انها كه دوستشان داريم ايجاد كنيم.
اما سالها طول ميكشد تا ان زخمها را التيام بخشيم.
بياموزند كه ثروتمند كسي نيست كه بيشترينها را دارد،بلكه كسي هست كه به كمترينها نياز دارد.
بياموزند كه دو نفر ميتوانند به يك نقطه نگاه كنند و متفاوت ببينند.بياموزند كه كافي نيست كه ديگران را فقط ببخشند.بلكه خود را نيز بايد ببخشند.
من با خضوع گفتم از شما به خاطر اين گفتگو سپاسگزارم آيا چيز ديگري هست كه دوست داريد كه به فرزندانتان بگوئيد.
خداوند لبخند زد و گفت: فقط اينكه بدانند من اينجا هستم ............. هميشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد