ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ثنا گلی

فرشته آسمانی من

1392/12/21 14:18
نویسنده : مامان ثنا
234 بازدید
اشتراک گذاری

به نام مهربانی که به من اجازه داد لذت شیرین مادر بودن را احساس کنم ثنای عزیزم بخوان و بدان که همیشه دوستت داشتم ،دارم و خواهم داشت. و آن زمان که تو قدم به هستی گذاشتی من دوباره متولد شدم و حالا دوباره زندگی می کنم.با نفس تو نفس می کشم با نگاهت می بینم و با لبخندت شادی از آن تمام لحظه های من می شود و من پروردگارم را سپاس می گویم که فرصتی دوباره برای عشق ورزیدن به من داد. بودنت را دوست دارم.خنده های شیرینت را، نگاه مهربانت را وقتی به من خیره می شوی .وقتی در آغوش من آرام میگیری انگار زمان می ایستد و ثانیه ها و لحظه ها نظاره گر این حس ملکوتی اند. نظاره گر این فرشته آسمانی که آرامش و پاکی را با خود به ارمغان آورد. تمام غمهایت مال من و تمام خوبیها و شادی ها مال تو.بهترین ها و زیباترین ها را برایت، هدیه آسمانی آرزو می کنم.

 

یه بهار دیگه هم اومد و شد چهار تا بهار که تو کنارمونی

 دختر قشنگم پیشاپیش عیدت مبارک

امیدوارم که سال خوبی داشته باشی

سالی پر از سلامتی و شادی

عیدت مبارک گلم

دنبال مناسبتش در تقویم نباش...

هر روز،روز توست...

در دنیای کوچک خاطراتم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد