ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ثنا گلی

جشن ولنتاین ثنا گلی

1392/12/10 13:26
نویسنده : مامان ثنا
495 بازدید
اشتراک گذاری

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز


دختر قشنگم:
مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
.
.
.
بی بهانه دوستت دارم

 

 جشن ولنتاين امسا ل و 4 نفره من و ثنا و باباش و خاله گلي كه ثنا جون خيلي دوستش داره برگزار كرديم و كلي بهمون خوش گذشت و ثنا به خاطر خالش ذوق مي كرد و ادا در مي آورد يه جا بند نمي شد البته تو چيدن ميز كلي كمك كرد دست دختر خوشگلم درد نكنه كه اينقدر مهربون و با احساسه

 

 

 

 امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه

مدعي گويد كه با يك گل نمي آيد بهار           من گلي دارم كه دنيا را گلستان مي كند              

 ثنا گلی در درست کردن این ژله ها خیلی کمک کرد و منتظر بود که سریع ببنده و اون شب همش می گفت مامان پس کی ژله ها رو میخوریم؟؟؟؟

 و انتظار به پایان رسید بخور عزیزم نوش جان

 این عکس هم ایده ثنا جونه که صورت قشنگشو پشت عروسک قایم کنه

 

 از قول ثنا گلی:مامان دستشو گرفتم که راه بره آخه خودش تنهایی نمی تونه راه بره

 کادوهای ولنتاینی دختر خوشگلم ثنا گلی که مامان خانوم زحمتشو کشیده

کادو ویژه مامانی به دختر گلم

يكماه قبل از ولنتاين با خاله وجيهه رفتيم بازار و لاو خوشگلي رو واسه روز ولنتاين به ثنا و هستي  خريديم  ولي روز ولنتاين كلا فراموش كردم كه اونو به ديوار نصب كنم روز بعد وقتي خاله وجي گفت كه پس با لاو ازش عكس نگرفتي مغزم هنگ كرد تازه يادم اومد كه اونو واسه اين روز قشنگ خريده بودم  در پست بعدي عكسهاي خوشگل ثنا و نیایش رو  كه با لاو انداختن رو ميذارم.

خدا را خیلی شاکرم که ۳ سال و ٤ ماهه که من را لایق مادر بودن کرده

یکی از اون فرشته هاي آسمونیشو به من داده.

به خاطر این لطف ونعمت بزرگي كه به من عطا کرده

ممنونم و روز و شب شکر نعمتش رو به جا میارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

غزل (مامان هستي)
13 اسفند 92 9:14
عزيزم ولنتاين مبارك دست مامانت درد نكنه چه مامان هنرمندي بابا هنرمند
مامان ثنا
پاسخ
مرسي عزيز دلم ولنتاين شما هم مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد