ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ثنا گلی

اولین پست در سال 92

1392/1/24 15:10
نویسنده : مامان ثنا
472 بازدید
اشتراک گذاری

  خدایا:

 نگاهم به توست مثل همیشه با تو بودن لذتی برایم دارد که با هیچ کس این لذت را احساس نمیکنم خیلی راحت بهت میگم از خودم از همه چیز می خواهم تو این لحظه تحویل سال یه قراری با هم بزاریم می خواهم مواظب دخترم باشی

 

خدایا کمکم کن همه آدمها رو بخاطر خودشون دوست داشته باشم نه بخاطر زیبایی نه بخاطر مال و مکنتشان

 

 آدمها رو بخاطر آدمیت بخاطر عشق و بخاطر دوست داشتنشون بخواهم

 

خدایا کمکم کن شرافتم را برای چیز های بی اهمیت دنیا از دست ندهم

 

خدایا کمکم کن برای رسیدن به اوج  انسانها را لگد نکنم و در اوج نشینم

 

یادم باشد آدمهای دور برم درونشان قلبی می طپد که این قلب جنسش از فلز نیست یادم باشد تکه ای از خدا در درون انسان میطپد یادم باشد دل خد را نیازارم.

 

خدایا ارزش راستگویی را در وجودم بپروران تا برای چیزهای کوچیک حتی برای خندیدن دروغ نگویم خدایا برای لحظه ای حتی کوتاه به اندازه چشم بهم زدن مرا به حال خود وانگذار که من بسیار به وجودت نیازمندم

 

خدایا آبرویم را حفظ کن

 

خدایا به من قدرت بخشش را بده و نگذار قلبم بواسطه عمل دیگران سیاه شود خدایا بگذار ببخشم تا بخشیده شوم....

  خدایا

چنان نزدیکی که نمیتوانم ببینمت

صدای تو هر لحظه با من سخن میگوید

اما من آنرا نمیشنوم

مرا به اعماق درونم ببر تا شکوه بی پرده جمال تو را بشنوم

مرا بیاموز تا پیوسته تو را بجویم

و همواره به عنوان یگانه پناهگاهم

به تو رو کنم

خدایا

ناپاکم و گناه آلود

اما میدانم

اگر نگاه رحمتت را بر من بیفکنی

قلب من چون برف سفید و پاک خواهد شد

و آنگاه به حضور پر نورت راه خواهم یافت

                                  (((خدایا یاری ام کن)))     

 

 

 

 

اینجا دخمل گلم لباس عروس پوشده و ادای عروسا رو در میاره

 

  

 اینجا اومدیم پارک و به زور موفق شدم ازت چند تا عکس بگیرم

 

 

 

 اینم ژست جدید عکس گرفتنته الهی مامان قربونت بره

ابراز احساسات شدید نانا به نیایش(دختر خاله) در سیزده بدر

 نانا بعد از پوشیدن لباس عیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اميرحسين
24 اردیبهشت 92 8:38
سلام
به به ! مي بينم كه دخمل گلت لباس عروس پوشيده - به سلامتي ان شاله كه عروسش كني


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد