ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ثنا گلی

دوستت دارم عزیزم

1391/10/30 7:58
نویسنده : مامان ثنا
133 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا گلي دوستت دارم و  فکر کردن به تو باعث شادی وآرامشم می شود

وقتي در كنار توام احساس امنیت می كنم.و با شنیدن صدایت، ضربان قلب خود را در سینه حس می کنم.

وزمانی که درکنارت راه می روم احساس غرور می کنم. تحمل دوری ات برایم سخت و دشوار است.

و شادی ات برایم زیباترین منظره دنیا و ناراحتی ات برایم سنگین ترین غم دنیاست.

و حتی تصور بدون تو زیستن برایم دشوار است. و شیرین ترین لحظات عمرم لحظاتی است که با تو

گذرانده ام.. و حاضرم برای خوشحالی ات دست به هر کاری بزنم. وهر چیزی را که متعلق به توست، دوست دارم.

و در مواقعی که به بن بست می رسم، با صحبت کردن با تو به آرامش می رسم.

برای دیدن مجددت لحظه شماری می کنم. وحاضرم ازخواسته های خود برای شادی تو بگذرم.

و به علایق تو بیشتر از علایق خود اهمیت می دهم. و حاضرم به هر جایی بروم فقط تو در کنارم باشي.

ناخود آگاه برایت احترام خاصی قائل هستم. و تحمل سختی ها برایم آسان و دلخوشی های زندگی

فراوان می شود.

به همه چیز امیدوارانه می نگرم و رسیدن به آرزوهایم را آسان می شمارم.

با موفقیت و محبوبیت تو شاد واحساس سربلندی می كنم. و زماني كه با توام، واژه تنهایی برایم بی معناست.

دوستت دارم و آرزوهايت آرزوهای من است. زماني كه با توام، در دل زمستان هم احساس بهاری بودن دارم.

به راستی دوست داشتن چه زیباست، این طور نیست ؟

                                                تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com   

 اینم قلبم مال تو ثنا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاطره مامان آیدا
30 دی 91 13:04
چه متن قشنگی
اره دوست داشتن قشنگه و حس مادری و فرزندی یه چیزه دیگه که تا وقتس مادر نشدیم نتونستیم نگرانی های مادرامون رو درک کنیم ولی حالا چرا


مرسي عزيزم نگران نباش همه چيز درست مي شه به خدا بايد توكل كنيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد