ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ثنا گلی

گل قشنگم دختر نازم همه هستی و زندگی من

1391/9/9 8:30
نویسنده : مامان ثنا
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگم گل نازم همه هستی و زندگی من

این روزای تکرار نشدنی که شیرین ترین قصه دنیاست و نمی دونم چه هجوری ثبتش کنم تا روزای کودکی و دنیای قشنگ کودکیت و به تصویر بکشم که تا ابد باقی بمونه.

هر روز با یه کار جدید و شیرین زبونیت ما رو غافلگیر می کنی و چقدر غرق لذت و شادی می شم وقتی دیشب دست کوچیکتو گذاشتی و اصرار می کردی که باید رو دست من بخوابی نمی دونی چه حالی شدم/وقتی پاتو دراز می کنی و می گی مامان بشین رو پام چقدر لذت بخشه-

 

 

عزیزم ,دلبندم,قشنگم,گلم...به خودم میبالم که تو رو دارم و شب ها و روزهای خونه ما با خنده های قشنگ تو و با شیرین زبونی هات زیبا و شاد شده....قربون اون حرف زدن ات بشم که روز به روز با پیشرفت هات من و بابا رو شاد میکنی....

این روزا حسابی با حرف زدنت برای مامان و بابا دلبری میکنی و دلم من برات غش میره...

کلی کلمه میگی و حسابی برای خودت جمله بندی میکنی...این روزها حسابی برای خودت مستقل شدی و میخوای ادای ادم بزرگا رو در بیاری...همه کار  رو خودت دوست داری انجام بدی و همش میگی من بکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد