ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ثنا گلی

تو را چون نقش دریا دوست دارم

1391/9/6 13:02
نویسنده : مامان ثنا
675 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستت دارم

  تو را چون نقش دريا دوست دارم

 تو را چون عطر گلها دوست دارم

 منم چون ماهي افتاده در خاك

 تو را مانند دريا دوست دارم

 بخند اي غنچه گلزار هستي

 كه من خنديدنت را دوست دارم

 به باغ خاطره اي لاله سرخ

 تو را تنهاي تنها دوست دارم

 

                  

 

تو را من دوست میدارم

                                         نه قدر آب دریاها

 

 که روزی خشک گردند شوند بیچاره ماهیها....

 

 تو را من دوست میدارم

 

نه قدر غنچه و گلها

  

که روزی خشک گردند برآرند آهی از دلها....

                                             تو را من دوست میدارم

 

 به قدر کهکشان و ماه انجمها

 

 که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها.... 

 

                  

 

آن عميق ترين چيز، آن شناخت ، آن دانش

 و آن حس با تو يكي بودن از همان ديدار اول در من بيدار شد

 و هنوز هم همان است, با اين تفاوت كه

 حالا هزاران بار عميق تر و لطيف تر است

 من تو را تا پايان جهان دوست خواهم داشت

 من تو را پيش از آنكه در اين جسم و جان حلول كني دوست مي داشتم

 اين را در همان ديدار اول دريافتم

 اين تقدير ما بود

 ما بدين گونه با هميم

 و هيچ چيز نمي تواند ما را از همديگر جدا كند

 

                  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد