ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ثنا گلی

تولد مامانم مبارك (ثنا)

1393/3/4 10:19
نویسنده : مامان ثنا
729 بازدید
اشتراک گذاری

تو اين روز پر از عشق            تو با خنده شكفتي

با يه گريه ي ساده               به دنيا بله گفتي

ببين تو آسمونا                 پر از نور و پرنده است

تو قلبا پر عشقه               رو لبها پر خنده است

تولدت مبارك مامان جون                           

                                       از طرف ثنا گلي

 

 تولدت مبارک    ای گل گلدون من
        هزار سال زنده باشی    بسته به تو جون من
 

این هدیه تولد        پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من          چشام زیر پای تو .    

 

 

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

 

 

 

  

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاطره مامان آیدا
17 خرداد 93 13:20
تولدت مبارک عزیزم
مامان ثنا
پاسخ
مرسي عزيزم باور كن دلم براتون تنگ شدهآيدا رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد