ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ثنا گلی

خاطرات عيد نوروز

1393/1/18 15:27
نویسنده : مامان ثنا
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم و دختر قشنگم

 سال نو مبارک امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشید

صبح پنج شنبه ساعت ده صبح رفتيم خونه مامانم آخه هر سال لحظه تحويل سال اونجايم ثنا خيلي خوشحال بود سفره هفت سين هم خونه خاله اينا انداختيم كه خونه شون چسپيده به خونه مامان جون اينا

من كه از روز اول عيد مريض بودم گلو درد شديد ولي بدون سرفه ثنا جون هم گلودرد با سرفه ولي از اينكه تعطيل بودم و كنار ثنا خيلي خوشحال بودم وثنا هم حسابي خوش به حالش شده بود

اينم عكس هاي ثنا خانوم با سفره هفت سين:

 فوت کردن شمع با تمام نیرو توسط ثنا خانوم

 یه روز قبل از عید وقتی ثنا خواب بود اینو درست کردم که ثنا رو غافلگیر کنم که خیلی خوشش اومد

اینم هفت سین خودمون که گذاشتیم تو خونه رفتیم خونه مامان جون اینا

 

البته وقتی برگشتیم خونه ماهیمون مرده بود که ماهی های شیشه ای رو ریختیم تو تنگ

دوست داشتی سوار اسب بشی منم موافقت کردم  ولی دیگه هفت سین نیست هشت سین عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد