ثنا ثنا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

ثنا گلی

لباس و هدایا و کیفت تولد کفشدوزکی ثنا گلی

1392/8/19 15:23
نویسنده : مامان ثنا
838 بازدید
اشتراک گذاری

این لباس رو وقتی تصمیم گرفتم که واست تولد کفشدوزکی بگیرم خریدم و تو کلی ذوق کردی هر روز ازم می پرسیدی مامان پس کی تولدم می شه که این لباسمو بپوشم( البته نکته جالب اینه که روز تولدت قرار بود آخر شب این لباس رو تنت کنم که کلا یادمون رفت)

 این لباس هم زن داییت واست دوخته که دستش درد نکنه خیلی خوشگل دوخته

این لباس هم یک روز قبل از تولدت رفته بودم بازار که واسه تولدت خرید کنم دیدم خوشم اومد و گرفتم مبارکت باشه عزیزم ولی خودمونیم شوخی شوخی کلی خوش به حالت شد

 اگه شكلات بودی شیرین ترین بودی
اگه عروسك بودی بغلی ترین بودی
اگه ستاره بودی روشن ترین بودی
و چون دختر منی عزیز ترینی
روز تولدت مبارك دختر عزيزم

 ثنا گلی در حال باز کردن کادو تولد

 

Happy Birthdey

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک( هدیه مامان و بابا گوشواره کفشدوزکی)

(هورا هورا هورا بی بی کفشدوزک هم واسه مهمونا هدیه آورده )

 گیفت تولد

 

 

 

 

محتویات گیفت:

 

 

 تحفه‌ای یافته نکردم که فدای تو کنم یک سبد گیفت دارم همه ارزانی تو        

برگه یادگاری(عکشو میذارم)

 

اینم تزئینات رو یخچال خونمون به مناسبت تولد به سلیقه ثنا خانوم

دست و پای کفشدوزکی ثنا خانوم

از این که  با اومدنتون به جشن تولدم اون رو برام خاطره انگیز کردین متشکرم

دوست شما ثنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرش و آیناز
17 آبان 92 18:08
سلام
خسته نباشید مامان هنرمند
تولد گل دختری هم مبارک انشالله 120 ساله شی


مرسي گلم سلامت باشي
مامان دوفرشته
25 آبان 92 15:05
تولدت هزااااااااااااااااااااااارااااااااااااااااااااان بارمبارک مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا گلی می باشد